კლასი: VII 17.11.21
თემატური ერთეული:
Unit 2 -Music, films, sports and much
more.
საგანი - ინგლისური |
საკითხი - როლური თამაში სატელევიზიო შოუ / ინტერვიუ მუსიკოსებთან / სპორტცმენთან |
სამიზნე ცნება: ზეპირი კომუნიკაცია (შედეგები: 1, 2, 3, 4, 5, 8) |
დავალების პირობა: წარმოიდგინეთ,
რომ ხართ სატელევიზიო სტუდიაში და იღებთ მონაწილეობას შოუში თემაზე „მუსიკა და
მუსიკოსები“, რომელშიც მოწვეულია თქვენი საყვარელი მუსიკალური ბენდი. დაწერეთ
შესაფერისი სცენარი, გადაინაწილეთ როლები: შოუს წამყვანი, ბენდის წევრები და გაითამაშეთ. ამისთვის
გამოიყენეთ ნასწავლი ლექსიკა: heavy
metal, hip hop, pop, punk, rock drummer,
characteristic, generation, genre, lyrics, vinyl, tune, rhythm, record
player, theme, ripped, scratch, electric, orchestra, spiked hair, move back
and forth. გრამატიკული მასალა: Present Continuous for future; Possessive ‘s; Articles: a, an,
the. ფუნქციური ენა: welcome to our studio, let me
introduce, happy
to have you in this studio, thanks for watching, now
back to you etc. შოუს წარდგენისას: ·
წარმოაჩინეთ თემა და მიზანი; ·
წარადგინეთ საკუთარი თავი და გაეცით პასუხი
კითხვებზე (ან დასვით კითხვები) მუსიკის
ჟანრზე, მუსიკალურ ბენდზე, ბენდის ისტორიაზე, მოღვაწეობაზე, მიღწევებზე, სამომავლო
გეგმებზე და ა.შ; ისაუბრეთ თქვენი როლის შესაფერისი
ჟესტიკულაციისა და მიმიკების გამოყენებით. გამოიყენეთ შესაბამისი მახვილები, ინტონაცია,
ხმის ტემბრი და მეტყველების ტემპი. |
რესურსები: New Building Bridges 7; ინტერვიუს რჩევები |
25.03.22
v მოსწავლეების განაწილება ჯგუფებში
-სამი ან ოთხი ჯგუფი მოსწავლეთა რაოდენობიდან
გამომდინარე;
v ყველა ჯგუფისთვის საერთო ინსტრუქცია : წაიკითხეთ
სახელმძღვანელოდანნ გვ: 80 სავარჯიშო „ ა“-ს მითითება.
v დაზუსტება : რამდენად სწორედ გაიგეს ინსტრუქცია
( ვეკითხები რას ავალებს დავალება- სიტყვების დალაგება მოცემული მიმართულებების მიხედვით
)
v დამატებითი ინსტრუქცია : საჭროების
შემთხვევაში გამოიყენეთ ონლაინ ლექსიკონი (მობ. ტელ ან მასწავლებლის რესურსი კომპ)
v ( აირჩიეთ ჯგუფის პრეზენტატორი
)ჯგუფის პრეზენტატორის არჩევა შესრულებული
დავალებისთვის
დრო:5-7 წთ
პრეზენტაციის შემდეგ ვეკითხები დარჩენილ ჯგუფებს
ხომ არ აქვთ განსხვავებულად შესრულებული დავალება, -საჭიროების შემთხვევაში ვაძლევ
რეკომენდაციას შესწორებას- განმავითარებელ წამახალისებელ კომენტარს ( well-done!
Great job!)
v სახელმძღვანელოდან ( გვ: 80-81)
ვანაწილებ რობინზონ კრუზოს თავებს შექმნილი
ჯგუფებისთვის თითო ჯგუფი თითო თავი ( სულ 4-ი თავია)
v ვაძლევ ინსტრუქციას - წაიკითხეთ
კონკრეტული თავი -უცხო სიტყვების არსებობის შემთხვევაში მოიძიეთ ონლაინ.
v გადაინაწილეთ საპრეზენტაციო სიტყვა
ჯგუფში.
v პრეზენტაცია
v ვაყურებინებ ვიდეოს შინაარსის
გასამთლიანებლად ( 3.23 წთ)
დრო:10 წთ
v ვეკითხები ტექსტის შესახებ კითხვებს
- დასაზუსტებლად თუ რამდენად კარგად გაიგეს შინაარსი- საჭიროების შემთხვევაში - ვაზუსტებ
ინფორმაციას - თანაკლასელის, ჩემი დახმარებით- ვაძლევ რეკომენდაციას.)
v ვეკითხები დამატებით კითხვებს
სინთეზის უნარის განსავითარებლად -თავად რომ აღმოჩენილიყვნენ კუნძულზე -როგორი წარმოუდგენიათ
კუნძლი, რას მიირთმევდნენ , სად დაიძინებდნენ, როგორ იგრძნობდნენ თავს , რამდენ ხანს
დარჩებოდნენ და დატოვებდნენ თუ არა კუნძულს და როგორ?!
კითხვის დასმის შემდეგ - მოსწავლეები
ინდივიდუალურად სურვილის მიხედვით პასუხებოენ კითხვებს- ვაძლევ განმავით-რეკომენდაციას
-წამახალისებელი კომენტარს.
დრო ( 3 წთ)
დავალება :
ტექსტი-თხრობით -გავამახვილოთ ყურადღება თხრობის დროს წარსული დროის ზმნების
გამოყენებაზე მათ ფორმირებაზე.
(მოსწავლეებს პირველი კლასიდან
გამომუშავებული აქვთ ჯგუფური მუშაობის უნარ -ჩვევები - შესაბამისად იციან თანამშ- წესები. ასევე იციან თითოეული აქტ
რომ მოითხოვს განსსაზღ დროის ლიმიტს.)
v მოსწავლეების განაწილება ჯგუფებში
-სამი ან ოთხი ჯგუფი მოსწავლეთა რაოდენობიდან
გამომდინარე;
v ყველა ჯგუფისთვის საერთო ინსტრუქცია : წაიკითხეთ
სახელმძღვანელოდანნ გვ: 80 სავარჯიშო „ ა“-ს მითითება.
v დაზუსტება : რამდენად სწორედ გაიგეს ინსტრუქცია
( ვეკითხები რას ავალებს დავალება- სიტყვების დალაგება მოცემული მიმართულებების მიხედვით
)
v დამატებითი ინსტრუქცია : საჭროების
შემთხვევაში გამოიყენეთ ონლაინ ლექსიკონი (მობ. ტელ ან მასწავლებლის რესურსი კომპ)
v ( აირჩიეთ ჯგუფის პრეზენტატორი
)ჯგუფის პრეზენტატორის არჩევა შესრულებული
დავალებისთვის
დრო:5-7 წთ
პრეზენტაციის შემდეგ ვეკითხები დარჩენილ ჯგუფებს
ხომ არ აქვთ განსხვავებულად შესრულებული დავალება, -საჭიროების შემთხვევაში ვაძლევ
რეკომენდაციას შესწორებას- განმავითარებელ წამახალისებელ კომენტარს ( well-done!
Great job!)
v სახელმძღვანელოდან ( გვ: 80-81)
ვანაწილებ რობინზონ კრუზოს თავებს შექმნილი
ჯგუფებისთვის თითო ჯგუფი თითო თავი ( სულ 4-ი თავია)
v ვაძლევ ინსტრუქციას - წაიკითხეთ
კონკრეტული თავი -უცხო სიტყვების არსებობის შემთხვევაში მოიძიეთ ონლაინ.
v გადაინაწილეთ საპრეზენტაციო სიტყვა
ჯგუფში.
v პრეზენტაცია
v ვაყურებინებ ვიდეოს შინაარსის
გასამთლიანებლად ( 3.23 წთ)
დრო:10 წთ
v ვეკითხები ტექსტის შესახებ კითხვებს
- დასაზუსტებლად თუ რამდენად კარგად გაიგეს შინაარსი- საჭიროების შემთხვევაში - ვაზუსტებ
ინფორმაციას - თანაკლასელის, ჩემი დახმარებით- ვაძლევ რეკომენდაციას.)
v ვეკითხები დამატებით კითხვებს
სინთეზის უნარის განსავითარებლად -თავად რომ აღმოჩენილიყვნენ კუნძულზე -როგორი წარმოუდგენიათ
კუნძლი, რას მიირთმევდნენ , სად დაიძინებდნენ, როგორ იგრძნობდნენ თავს , რამდენ ხანს
დარჩებოდნენ და დატოვებდნენ თუ არა კუნძულს და როგორ?!
კითხვის დასმის შემდეგ - მოსწავლეები
ინდივიდუალურად სურვილის მიხედვით პასუხებოენ კითხვებს- ვაძლევ განმავით-რეკომენდაციას
-წამახალისებელი კომენტარს.
დრო ( 3 წთ)
დავალება :
ტექსტი-თხრობით -გავამახვილოთ ყურადღება თხრობის დროს წარსული დროის ზმნების
გამოყენებაზე მათ ფორმირებაზე.
(მოსწავლეებს პირველი კლასიდან
გამომუშავებული აქვთ ჯგუფური მუშაობის უნარ -ჩვევები - შესაბამისად იციან თანამშ- წესები. ასევე იციან თითოეული აქტ
რომ მოითხოვს განსსაზღ დროის ლიმიტს.)
აღნიშნული გაკვეთილები წარმატებით ჩატარდა ჩემს მიერ გაწერილი გეგმის მიხედვით, მოსწავლეების მხრიდან იყო აქტიური ჩართულობა, რაც აისახა მათ მიერ წარმოდგენილ პრეზენტაციებში, გამოყენებული რესურსები შეესაბამებოდა დაგეგმილ აქტივობებს.
No comments:
Post a Comment